Avatar billede apj Nybegynder
16. juli 2006 - 05:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg braende en dvd der kan ses i alm dvd afspiller?

Jeg har nogle avi og mediaplayer film jeg gerne braende paa en alm dvd.

Jeg har Nero 6, men kan ikke faa det til at virke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. juli 2006 - 12:31 #2
find ud af hvilket format, din dvd afspiller kan se/læse, og brænd ned i det format..->>http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film
Avatar billede fuglen1 Novice
16. juli 2006 - 23:20 #3
Apj: Har du os Vision exspres til nero?
Uden vision exspres kan du ikke gøre det.

Det er først fra Nero7 at vision exspres er blevet en indtegreet del af nero pakken. til version 6 skal den hentes og instaleret løs.
Avatar billede apj Nybegynder
18. juli 2006 - 19:38 #4
tak fuglen. Det var vist lige netop det svar jeg ledte efter.

Hvad er i oevrigt det smarte i at spoetge "find ud af hvilket format, din dvd afspiller ka.. bla bla"

Min dvd er jo en helt almindelig standard Bilka DVD. Saa det er der vel ikke saa meget hokus pokus i?

Laegger du et svar fugl?
Avatar billede fuglen1 Novice
19. juli 2006 - 23:49 #5
apj: Det bartfreak skriver er faktisk rigtig. der er forskel på om din afspiller læser +og- skiver eller kun en af delene.
Du kan slå din afspiller om op her http://www.videohelp.com/dvdplayers hvis den er her.

Der er mere om dvdformater her
http://www.videohelp.com/dvdplayers

Men her er så et svar
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. august 2006 - 10:08 #6
??