Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 19:43 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Pc kan ikke genkende mit netværkskort..

Hej.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig..
Jeg har et netværkskort der hedder: sis 900-baseret PCI fast ethernet.
Jeg har lige været på nettet i dag, og nu er der en gul trekant om internet ikonet.. og fejlen i følje TDC netsupport er at pc ikke kan genkende netkorter..

På forhånd tak
Avatar billede jps6kb Novice
14. juli 2006 - 19:46 #1
Har du prøvet at klikke 'Opdater driver' i Enhedshåndteringen?
Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 19:48 #2
nej, det prøver jeg lige.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2006 - 19:50 #3
Windows' sis900 driver indeholder fejl, og kan lave sære ting.
Prøv at hente sis' egen driver:
http://www.sis.com/download/agreement.php?id=153181
Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 19:51 #4
jeg kan ikke få det til at virke.. jeg har fundet sis hjemmeside, med opdateringer, men ved ikke hvilke opdateringer jeg skal hente ned.. sidder på en anden computer, og vil ikke at den også prøve at indstallere det på denne..
Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 19:55 #5
jeg sidder ikke på den skal indstalleres på, kan jeg ikke få indstallations filen, så jeg kan "flytte" filen til den rigtige pc :-)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2006 - 19:58 #6
Avatar billede ierikk Nybegynder
14. juli 2006 - 20:00 #7
hent og instal AIDA32
her kan du se hvilket netkort du har og opdatere det
http://www.freedownloads.be/downloaddetail/353
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2006 - 20:02 #8
ierikk, vel ikke nødvendigt når spørger allerede ved hvilket kort det er.
Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 20:03 #9
tak, det sidste link virkede, og nu er det på den rigtige pc, men ved ikke hvilken fil skal jeg køre?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2006 - 20:07 #10
Du kan enten køre setup.exe eller gå ind i enhedshåndtering, og vælge opdater driver på dit netkort, og browse frem til mappen der passer til dit styresystem.

Ville selv bruge sidste metode, da den kun vil installere driver og ikke alt muligt ekstra.
Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 20:12 #11
tusind tak, nu virker det..
Avatar billede christinam Nybegynder
14. juli 2006 - 20:15 #12
hvordan giver jeg point
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2006 - 20:15 #13
Det var så lidt.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2006 - 20:17 #14
Ved at markere mit navn i boksen og trykke acceptér.
Avatar billede ierikk Nybegynder
14. juli 2006 - 20:29 #15
fra Aida er der direkte link til driver opdatering