Avatar billede dkmail Nybegynder
11. maj 2001 - 23:17 Der er 38 kommentarer

Hvem vil være med til at frembringe et nyt site, til det mest søgte på Internettet

Sex-erotik.dk er det nye navn på Internettet, hvortil jeg ønsker kontakt med nogle virkelig kreative og idé rige designer og programøer. I vil få helt frie tøjler til sitet, eftersom at dette site skal indeholde alt hvad der er tændeligt - og derfor ikke kun billedere, men ét absolut virkeligt brugbart dansk site.

I får ingen betaling nu, men I vil få 50 % af omsætningen det første år.

Interesserede – kan maile mig på dk@mail.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2001 - 23:23 #1
ringe navn..lol
Avatar billede cyber_k Nybegynder
11. maj 2001 - 23:29 #2
Få 50% af omsætningen??? Det vil sige at hvis sitet \"omsætter\" for 50.000 kr, hvoraf kun 10 kr er overskud, så uddeles 25.000 kr.....
Du mener vel 50% af overskuddet. Ellers bliver det en skidt forretning for dig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. maj 2001 - 23:35 #3
Ja, bare i holder jer væk fra sexscener med børn, pædofile og andre perverterede mennesker.
Der kommer jo nok ikke så meget med tekst, så skal i hvertfald sørge for, at evt. skribenter kan skrive et ordentligt dansk.
Inden der er gået 1 år er forretningen lukket og så er der nok nogle der ikke får de lovede 50% af omsætningen.

Jeg bliver sgu rigtigt gal i hovedet over sådan noget svineri.
Avatar billede klas Juniormester
11. maj 2001 - 23:37 #4
retaxes  -  Hvad har du at brokke dig over??

Mail er sent

klas - www.cosmicweb.dk / www.eroticom.dk
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. maj 2001 - 23:38 #5
klas> Det kan du da læse, din nar!
Avatar billede klas Juniormester
11. maj 2001 - 23:43 #6
Heh - Det lader da til du er lidt af en nar  . . hvorfor begynder du at skrive om pædofile i et spørgsmål som dette?
Avatar billede dkmail Nybegynder
11. maj 2001 - 23:46 #7
Jeg vil gerne kommentere lidt på det skrevet:

cyber_k : De 50 % er naturligvis af netto omsætningen, hvilket du også kan kalde overskuddet.

Retaxes : omkring flg. Sexscener med børn, pædofile og andre perverterede mennesker.  – Hvad fanden er det for noget svineri du nævner, det kan du SELV holde dig til.
Avatar billede astalavista Nybegynder
11. maj 2001 - 23:56 #8
dkmail - hvormeget har du afsat til dette projekt??

eller regner du med \"gratis gaver\" hele vejen igennem.

Er du selv programør eller designer.
Avatar billede dkmail Nybegynder
12. maj 2001 - 00:36 #9
astalavista : Jeg regner naturligvis ikke med gratis gaver – men hvad mener du egentlig med det, og er det egentlig ikke noget sludder?
Hvis man deltager er der alt økonomisk at vinde, og intet økonomisk at tabe. Deltager man ikke er der intet økonomisk at vinde, og intet økonomisk at tabe. Det må være resultatet, også selv om jeg kun regnede med gratis gaver, som du nævner.
Avatar billede astalavista Nybegynder
12. maj 2001 - 00:39 #10
en Homepage kan være nok så god, men jeg formoder du regner med at lave noget markedsføring, eller tager vi \"mund til mund metoden\", prøv at spørg everyday.com hvad de har brugt på at slå deres navn fast hos folk.

du mangler lige at svare på det sidste spm jeg stillet.
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 2001 - 00:46 #11
Man behøver ikke penge for at få besøgende . . bare kendskab til branchen . . .
Avatar billede red_eagle Nybegynder
12. maj 2001 - 00:51 #12
klas>>Det ved du jo ;) Det er da et pænt besøgstal cosmic.dk har....
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 2001 - 00:57 #13
ikke lige nu . .men det kommer igen så snart jeg får tid og plads til opdateringer :) . .men det er jo heller ikke helt samme branche
Avatar billede astalavista Nybegynder
12. maj 2001 - 01:05 #14
klas  >> hvis man skal være det nye sted alle taler om, tror jeg ikke helt det er nok...
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 2001 - 01:11 #15
Et adult site er heller ikke noget alle går og taler om . .men jo, med de rette kendskaber kan man komme maget langt med gratis reklame.
Avatar billede astalavista Nybegynder
12. maj 2001 - 02:32 #16
Men der skal vel stadivæk bruges penge på mertrialerne på siden, med mindre >>dkmail<< er \"porne lasse\" i ejen høje person, for hvis han snupper fra de andre sider bryder han jo © loven, og er de en link side er projektet dødt på forhånd...

\"Alt at vinde og intet at tabe\" holder vist ikke helt i retten...(tid er penge).

hvad kan du tilbyde som der ikke er andre der er ude med forlængst, hvorfor betale for det når der er et hav af gratis sider(video-post.com).

er det reklame pengende siden skal løbe rundt på?.

P.S. dkmail det er overhovedet ikke for at række ned på din ide... er bare nysgerig*.

/A
Avatar billede Trine Nybegynder
12. maj 2001 - 08:27 #17
Jeg vil lige blande mig ;-)
Jeg giver de fleste af jer fuldstændig ret. Der er overhovedet ingen garanti for, at sitet kan løbe rundt. Og overskud...Er det meningen at indtjeningen skal gå på medlemsskab og sponsorer? Hvis ja, så er der nødt til at blive reklameret lidt for sitet, for at det er værd, at snakke om et overskud, der er værd at juble over, at skulle have 50% af.

Og så vidt jeg kan se, søger du både designer og programmør. Altså to personer. Hvad skal du så selv leve af, når disse to personer hver skal have 50%? Men ja, det er jo kun det første år.

Jeg kender flere der satsede på erotik/porno på nettet. Og de havde også hørt, at de kunne komme til at tjene MANGE af de store gysser. Men der var ingen af dem der kunne leve af deres pornosites, som forventet, og måtte \'dreje nøglen om\' med et underskud.

Jeg vil synes det kunne være spændende, at deltage i dette projekt som designer, hvis jeg blot havde lidt mere sikkerhed for en betaling. Hvis jeg får en betaling (depositum) på et beløb vi aftaler, så er jeg med *SS*

Hvad har du selv af ideer til sitet?
Hvad skal budskabet være? (snasket porno/flot erotik)
Hvem er målgruppen? (Mænd/kvinder/begge/alder)
Indhold på sitet? (Kategorier, medlemsskab, tryout)
Kan du selv designe/programmere?
Hvornår er din planlagte deadline for sitet?
Osv. osv. fortæl lidt mere om dine ideer.

Trine / Misskat
Avatar billede dkmail Nybegynder
12. maj 2001 - 11:05 #18
For god ordens skyld må jeg nok lige kommenterer indholdet af de seneste kommentarer:

astalavista

Jeg er ikke \"porne lasse\" men jeg har arbejdet med markedsføring i ca. 25 år. så jeg ved hvad jeg taler om – men det betyder også at jeg ikke er designe/programmere.

\"Alt at vinde og intet at tabe\" holder vist ikke helt i retten...(tid er penge). Ligeledes holder dette punkt i retten, man er jo frit stillet. Uanset om tid er penge eller ej.

Som jeg ligeledes har nævnt, skulle dette site være et dansk og brugbart site - ikke blot et biled katalog.
Sitet skulle ikke være PORNO eller andre vulgære ting, men igen som tidligere nævnt omhandle den pæne afdeling i SEX-EROTIK og naturligvis være for både mænd og kvinder.

misskat

Jeg vil ligeledes give fuldstændig ret i, at der overhovedet ikke er nogen garanti for, at sitet kan løbe rundt Ingen kan spå om fremtiden, og husk vi lever i et frit land og man vælger selv. Derfor skal sådan et site heller ikke blot kastes i luften, der skal naturligvis afholdes et indlednings møde.

Intet kan aftales før end et møde, dette gælder også selve strategien.

Til slut og alle - Vil jeg lige påminde om at intet i verden er for givet, man vælger selv, og man bestemmer selv. Men et er sikkert, du selv være med til at forme dit eget liv.

Så jeg besvare ikke flere af den slags spørgsmål, ved evt. mail mig direkte på dk@mail.dk
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 15:26 #19
Jan Rosgaarg/dkmail->
Ikke, at jeg vil være med til at designe/kode siden, men 2 mennesker skal have 50% af overskuddet - hvad vil du så leve af når de har fået det hele?
Eller 2 mennesker skal dele de 50% - hvorfor dog det? Du laver \"kun\" markedsføringen og tjener det samme som de 2 andre deltagere

Hvad gør, at man skulle hjælpe dig med siden, når det eneste du pt. har lige nu er et domæne?
Af finde et andet domæne, er nok ikke det sværeste i verden vel, og derved ville man få de 100%
Avatar billede dkmail Nybegynder
12. maj 2001 - 19:05 #20
prodic

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at besvare flere af sådanne dybt underlige spørgsmål, men ok.

Og jeg kan således kun anbefale : Kenneth Madsen, Vestermarken 9a, 7950 Erslev, DK, phone: +45 20 11 22 02 at anskaffe sit eget domæne som nok ikke det sværeste i verden vel.

Janteloven – er det ikke det hedder? og hvor er det lavt. Er det livet ? men ok, vi skal jo alle være her.
Avatar billede prodic Mester
13. maj 2001 - 16:16 #21
Wow Kool - du kender også Ripe.net - imponeret!
Jeg ville på påpege nogle små ting ved dit spørgsmål, som gør at folk nok ikke har den store iver til at deltage i dit ganske udemærkede projekt.
Og har skam mit eget domæne :-)
EOD herfra! Ville bare påpege noget, som du evt. kunne bruge senere i forløbet.
Avatar billede dkmail Nybegynder
13. maj 2001 - 23:00 #22
Wow Kool – det er vel nok en sej sætning!  Hvad er man så - man er vel fra Jylland.

Man bliver vildt imponeret, eller gør man?  Men det glæder mig da at du har dit eget domæne, som jag vil ønske dig al held og lykke med.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. maj 2001 - 23:29 #23
dkmail >> Jeg tror ikke du når så langt med dit spørgsmål ved at svine andre til. Især ikke \"gamle\" gængere som Prodic.

Og hvad er det lige der gør at vi skal bruge vores krudt/tid på dit projekt for 50% (25%?) i stedet for på vores egne (100%) ???

nil.dk

Avatar billede dkmail Nybegynder
13. maj 2001 - 23:39 #24
Hvad mener du? Jeg bruger blot samme stil som gamle Prodic.
Og hvad mener du med at bruge krudt/tid - alle vælger selv, men det er åbenbart\' ikke til at forstå?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2001 - 23:49 #25
hehe, afviser du dit eget svar? *ROTFL*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. maj 2001 - 23:59 #26
dkmail >> Forstår du ikke hvad jeg mener? Jeg mener at hvis jeg bare på et tidspunkt havde så meget som overvejet at hjælpe dig, så dropper jeg da straks tanken når jeg ser hvordan du opfører sig overfor en af de faste på Eksperten.. sådan vil mange nok tænke. Betragt det som et godt råd.

Og hvad jeg mener med at bruge krudt/tid? Hvilken del af det er det du ikke forstår?
Avatar billede dkmail Nybegynder
14. maj 2001 - 00:07 #27
Gab!!! hvor er dette tema dog det blevet lavt.
Dette vil sålede også blive min slutkommentar.

Har I intet liv?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. maj 2001 - 00:09 #28
Jeg har.

nil.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. maj 2001 - 07:19 #29
nil.dk >> Bevis det ;o)

Dkmail >> Virker som et ret useriøst projekt, med en meget utroværdig partner. Ville ikke stole på at man overhovedet fik de 25%.

Og som Prodic har han sit eget domain, grafik, af højeste kvalitet (ikke endnu en porno side).

Og hvad skal det forestille at skrive informationer om ham her? Det kan en hver der har bare lidt hjerne(endda en københavner), det er altså ikke nogen stor hemmelighed. F.eks kunne vi også let tjekke dit domain for flere informationer.
( www.dk-hostmaster.dk/perl/Whois.pl?query=Sex-erotik.dk&lang=da )

Domain kan fåes til 9kr. og derefter 50/året. Så det er nok til at overkomme. Så én grund mindre til at give dig 50% af overskuddet.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. maj 2001 - 07:56 #30
tommyF >> Prøv at spørge min kone og min datter ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. maj 2001 - 08:28 #31
nil.dk >> Invitere du mig til kaffe, det var da hyggeligt. Hvornår skal jeg komme?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. maj 2001 - 08:29 #32
tommy >> Du ska da Wær Wælkomn\' A ka da lie law en æwlskiw
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. maj 2001 - 08:33 #33
nil.dk >> Yes, det glæder jeg mig til, men det må nok vente lidt ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
15. maj 2001 - 11:29 #34
<ole>
dkmail >> Med den måde du her har prøvet at markedsføre din idé, finder jeg det en anelse vanskeligt at spore 25 års erfaring indenfor branchen. Med din opførsel i dette spørgsmål finder jeg det såmænd vanskeligt at tro, din alder overstiger 25.
Det er da markant, at du allerede i første replik på en kommentar til den vare, du prøver at sælge - ganske utilsløret begynder at beskylde folk for svineri...! Ydermere følger du derefter op med at kalde folk og deres indlæg for \'lave\' og \'dybt underlige\'.
HAR du virkelig 25 år bag dig som markedsførings-medarbejder, må man sige: Du er sluppet ud af det uden mén...det kan overhovedet ikke spores...!  :o)

Ét har du dog ret i: Man er selv med til at forme sit eget liv! Der behøver du slet ikke \'hjælpe\' - de fleste vil nok bede sig fri  :o)
/mvh
</bole>
Avatar billede chris2k Nybegynder
12. juni 2001 - 16:05 #35
Nu bander folk jo allerede, så jeg vil ikke holde mig tilbage:

Jeg er SÅ træt af folk, der tror at de kan tjene penge, ved at investere 75kr i et domæne. (og ja, hvis du har betalt mere, er du sgu blevet taget i røven). Det kræver MEGET mere at starte et site op, og få det til at køre rundt.

1) Du skal slet ikke have penge i hovedet, når du gør det. Så går du ned på det, inden for en uge.

2) Hvis du endeligt havde erfaring med programmering og grafik, kræver det stadig meget at få det til at køre rundt. Det vil sige, at samle det.

3) Du har slet ikke noget koncept. Du har i en vild rus købt et domæne. I tilfælde af at du ikke ved hvad et koncept er, så er det en plan for hvad det egentligt er hvad du vil. F.eks. som en ovenover også skrev...hvad er din målgruppe osv?

4) Livsråd: INGEN TING er gratis! Vend dig til det.
Avatar billede morgel Nybegynder
02. juli 2001 - 02:52 #36
he-he...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. juli 2001 - 03:19 #37
Egentlig synes jeg det er en latterligt diskution...tjene penge på at vise porno? Der er så millioner mange af de sider, at det burde være løgn.

For en sådan side kan vinde, skal den være reklamefri, og så tjener man jo ingen penge!

Jeg ville ikke synes jeg selv var særlig smart, hvis jeg ligefrem opfordrede andre til at starte sådan et site! - og slet ikke når man har 25 år på bagen.

Ja, jeg er kun 16, men har dog en hvis form for selvrespekt, og realistisk tankegang. Jeg tror i hvert fald ikke der vil komme mange besøgende til et pornosite, bare fordi det er godt programmeret og med flot grafik!

- og hvem gider andet med porno, end at kigge? Diskutionsforum, omkring sex??? Nej, det holder ikke!

Havde du foreslået www.ekspeten.dk, for 2 år siden var du genial...

Avatar billede morgel Nybegynder
02. juli 2001 - 11:56 #38
Øhh... - må jeg ikke lige ha\' lov at foreslå ekspeten.dk :?)

- genial siger du... -mmm... - det ka\' jeg li !