Avatar billede superbent Nybegynder
12. juli 2006 - 10:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Findes der en måde at emulere en PDA på eller se deres browser?

Hej eksperter.

Jeg står og skal lave en lille side med login m.v. til PDA'er.

Da jeg ikke har en PDA selv er det jo lidt svært at "teste" på om tingene virker.

Så jeg tænkte... findes der et program som kan emulere en PDA eller en PDA browser jeg kan installere på min WinXP her, så jeg kan "se" hvordan det vil se ud på en PDA i en browser?

På forhånd mange tak
Avatar billede mcgoat Nybegynder
12. juli 2006 - 11:24 #1
ser ud til at være noget her

http://www.palmos.com/dev/tools/emulator/
Avatar billede mcgoat Nybegynder
17. juli 2006 - 13:05 #2
var det noget du kunne bruge?
Avatar billede superbent Nybegynder
18. juli 2006 - 14:55 #3
mcgoat>

Jeg hentede det ned, og afprøvede det, og så installerede jeg nogen images af nogen PDA telefoner... og så havde de ikke browsere..  det skal helst være en med en browser så jeg kan se hjemmesiden :)

Det drejer sig helt specifikt om tilpasning til Qtek 9100 PDA...
Avatar billede superbent Nybegynder
16. juli 2007 - 16:12 #4
Lukker igen.
Avatar billede superbent Nybegynder
16. juli 2007 - 16:12 #5
Du må lige sige til hvis du vil have nogen points, så opretter jeg et spm til dig.