Avatar billede moocher Nybegynder
12. juli 2006 - 01:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min ven får fejlrapport - men jeg modtager mailen

Jeg har en tdc webspeed mail, og så sker der nogen gange det mærkelige at når min kammerat sender til mig, får han fejl at jeg ikke har har modtaget den... Men den ligger skam i min mailboks når jeg logger ind og tjekker?? Hvad kan det skyldes
Avatar billede leif Seniormester
12. juli 2006 - 07:36 #1
Prøv at kopiere en præcis fejl rapport herind.
Avatar billede moocher Nybegynder
12. juli 2006 - 09:56 #2
Det er ikke en fejl.. det er en normal .. mail kunne ikke afleveres til følgende modtagere: (og så min mail)
Avatar billede moocher Nybegynder
12. juli 2006 - 09:57 #3
... men jeg modtager den
Avatar billede moocher Nybegynder
12. juli 2006 - 15:22 #4
HAHA jeg har fundet fejlen... Det er fordi jeg har leget med videre-sending og den mail den sender videre til er åbenbart blevet nedlagt :P