Avatar billede ninanip Novice
08. juli 2006 - 20:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke overføre kort udsnit til SD kort GARMIN c510

Hvad er det der går galt - kortet er på 2GB - udsnittet er på 105,8 MB.
Umiddelbar ser det fint ud, jeg finder garmin og overfører. Det ser altsammen rigtigt ud.
Efter et par minutter svarer systemet tilbage:"Der opstod et problem under kommunikationen med datakortet. Det angivne ressourcesprogs-id kan ikke findes i billedfilen????"
Avatar billede ninanip Novice
26. november 2006 - 09:27 #1
nyt kort - det nye virkede ikke...
Avatar billede ninanip Novice
02. januar 2008 - 14:08 #2
må vidst hellere lukke denne