Avatar billede zzup Nybegynder
08. juli 2006 - 17:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Qtek 9100 finder ikke hukommelsekort

Hej eksperter..

Jeg kan ikke få qtek 9100 til at finde det nye mini SD RAM 1gb kort.

Jeg vil mene at den automatisk skal finde det? men i Indstillinger - hukommelse - lagerkort står der "Lagerkorthukommelse i alt: Ikke installeret"

Hvad kan jeg prøve?

Hilsen
Per
Avatar billede leif Seniormester
08. juli 2006 - 17:58 #1
Prøv at sæt det i et par gange ! Men finder ikke altid kortet når det sættes i.
Avatar billede zzup Nybegynder
08. juli 2006 - 20:31 #2
Har jeg prøvet nu.. det ændrer heller ikke noget :(
Avatar billede leif Seniormester
08. juli 2006 - 20:35 #3
HAr du mulighed for at prøve kortet i en kortlæser eller lign ?
Avatar billede zzup Nybegynder
09. juli 2006 - 10:10 #4
Hej Leif.. Jeg prøvede lidt af det du sagde igen med at tage kortet ud osv.. Vi tog kortet ud, opdaterede ROM og indsatte kortet igen.. så nu virker det.. så hvis du lige sender et svar, så får du poiont :)
Avatar billede leif Seniormester
09. juli 2006 - 10:17 #5
Okay, det var ROMen der var skyld i det (Kunne man formode)
Avatar billede leif Seniormester
09. juli 2006 - 19:24 #6
Tak for pouint