Avatar billede smsbuller Nybegynder
08. juli 2006 - 15:53 Der er 4 kommentarer

Navman smartst2005 registrering

Jeg købte fort tid siden det nye navman program for hele europa til min ipaq. For 1 uge siden døde min ipaq og jeg har netop købt en anden brugt, da vi skal bruge den til ferien om en uge. Når jeg vil installere navman skriver den: s00011 programmet er ikke registreret til denne hardware. Hvad gør jeg nu??? Jeg er ikke meget for at ofre 1600 på et nyt program, jeg bruger jo ikke softwaren på andre maskiner, er det det de er ude på?
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. juli 2006 - 17:05 #1
Du må på mandag kontakte Navman og forklare dem det der er sket - så må de generere en ny kode - går jeg ud fra at de gør, ligesom navigon fx. gør det.
Kan dog være at de skal have noget info, men tjek evt på deres side hvad de skriver.

Og god ferie :)
Avatar billede smsbuller Nybegynder
08. juli 2006 - 19:55 #2
Tak indtil videre, vender tilbage med point når jeg ved noget mere.
Avatar billede smsbuller Nybegynder
14. juli 2006 - 11:27 #3
Hej Annikadk. Jeg har ikke glemt dig, men Navman har tilsyneladende glemt mig. Vender tilbage.
Avatar billede smsbuller Nybegynder
14. august 2006 - 16:39 #4
Hej igen.
Du havde ret. Jeg fik en ny kode. Tak for hjælpen.