Avatar billede spacey Nybegynder
16. november 1999 - 23:29 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

admin>>> Fejlen er rettet men nu kan man ikke længere forhøje pointsatsen.

Kunne man ikke lave det sådan at man kunne forhøje pointsatsen, også bare blive trukket for de ekstra points som man bruger?

Efter at fejlen er rettet kan man ikke længere forhøje pointsatsen overhovedet!
Avatar billede admin Novice
16. november 1999 - 23:37 #1
Som du kan se har jeg lige logget ind som dig og sat point satsen op til 1 point.

Så det mener jeg godt man kan. Eller hvad ?
Avatar billede spacey Nybegynder
16. november 1999 - 23:38 #2
Hvordan gør man det?
Avatar billede spacey Nybegynder
16. november 1999 - 23:39 #3
Smart!
Man trykker bare på pointtallet, det er bare mig der har overset det!

Tak, og undskyld ulejligheden!
Avatar billede admin Novice
16. november 1999 - 23:40 #4
Klikker på point tallet. Men det kan kun spm opretter.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 00:02 #5
kan du ikke også lavet det så man også kan sætte det ned? hvis man f.eks. skriver et nul for meget..

det er lidt besværligt at skulel svare selv og så fordele det hele osv..
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 00:03 #6
i øvrigt går dit ur forkert, jeg har ikke fået mine 5 points endnu