Avatar billede gormgorm Nybegynder
06. juli 2006 - 14:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indsæt tekst i Word dokument hvis betingelse opfyldt

Jeg ønsker at dokumentet automatisk indsætter en bestemt tekststreng, hvis dokumentet indeholder et bestemt ord (en streng/et felt). Det skal bruges til et ansættelsesbrev, og hvis man bliver ansat som dagplejer, skal der stå nogle ekstra linier i kontrakten. Felterne bliver flettet fra en excel-liste.

Any idears? Ved ikke om jeg skal bruge en IF betingelse i word..
06. juli 2006 - 14:32 #1
Du kan indsætte et "Hvis - Så - Ellers"-felt i dokumentet til brevfletning. Feltet finder du i Værktøjslinien Brevfletning, på knappen "Indsæt felt"
Avatar billede gormgorm Nybegynder
06. juli 2006 - 14:46 #2
ok tak