Avatar billede fomse Nybegynder
11. maj 2001 - 01:10 Der er 11 kommentarer

FORSLAG: Hvem er online?

Mit forslag er om det evt. ville være en god idé hvis man kunne se hvem som var online, inden man stillede sit(sine) spørgsmål?

Fomse:-)
Avatar billede qzar Nybegynder
11. maj 2001 - 01:40 #1
Syg nok Plan!
Avatar billede snowball Novice
11. maj 2001 - 01:40 #2
Det er blevet foreslået en del gange efterhånden, men det er stadig en go\' idé. Dog tror jeg næppe det kommer lige foreløbigt da der arbejdes hårdt med nye udgaver af Eksperten.

Vi kan så håbe på det er en del af Eksperten Pro som kommer på et eller andet tidspunkt :)

Snowball
Avatar billede microtec Nybegynder
11. maj 2001 - 01:56 #3
Det kan da være fuldstændigt lige meget hvem der er online.
Det er jo ikke et char-room ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
11. maj 2001 - 01:57 #4
char-room = chat-room
Avatar billede chruker Nybegynder
11. maj 2001 - 04:29 #5
Det kan nu stadigvæk været sjovt at se hvem i alverden der nu er online her kl. 4:42 :-)
Avatar billede chruker Nybegynder
11. maj 2001 - 04:30 #6
Hmm. Ekspertens ur er ca. 13 bagefter DR\'s prøvebillede
Avatar billede microtec Nybegynder
11. maj 2001 - 10:20 #7
chruker >> Jeg tror der bliver for meget \"chatten\" frem og tilbage, hvis man kan se hvem der er online.

\"Hej, hvor er det længe siden bla, bla, bla...\"

Ideen med Eksperten er vel at den alle, der kan svarer på et givet spørgsmål svarer, uanset hvem de end er.
Avatar billede chruker Nybegynder
11. maj 2001 - 16:07 #8
Selvfølgelig hvis folk begynder at oprette spørgsmål med sådan noget indhold så vil det være træls.
Avatar billede egede Nybegynder
11. maj 2001 - 16:12 #9
microtec har ret.
Avatar billede snowball Novice
11. maj 2001 - 16:16 #10
Idéen kan selvfølgelig \"misbruges\", men det er nu også en af de mange små ting som det kunne være sjovt og ha\' her på Eksperten :)

Snowball
Avatar billede chruker Nybegynder
11. maj 2001 - 20:32 #11
snowball >> nemmerlig