Avatar billede wendt-net Nybegynder
02. juli 2006 - 09:02 Der er 10 kommentarer

Mange dataabase kald

Hej
Jeg har et problem på min server, en bruger har et script liggende, som til tider genererer mange SQL Queries op til 50.000

Windows 2003 / Apache / MySql 4.0.25

Hvordan kan jeg se hvilket script / bruger der laver det?
Det får serveren til at gå helt i stå på grund af belastning.
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2006 - 13:30 #1
50000 queries i minutett eller om dagen ?

Du kan se i loggen hvilken database den kalder i og så ved du vel hvem brugeren er ?
Avatar billede wendt-net Nybegynder
02. juli 2006 - 14:40 #2
Ja det skulle jeg lige ha skrevet, Det må være i timen,jeg har set det på MySql administrator.

Enten har jeg ikke sat den til at skrive i loggen, eller også kan jeg ikke finde den
Hvor skal den være og hvilken filtype er det?
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2006 - 14:42 #3
I dit c:\mysql bibliotek\logs mener jeg
Avatar billede wendt-net Nybegynder
02. juli 2006 - 15:03 #4
Der ligger lnogle logfiler i \Mysql\data
Men hvad kan man åbne dem med ?
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2006 - 15:06 #5
Det er der dine data ligger
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2006 - 15:08 #6
Nu arbejder jeg normalt med MySQL på en Debian, så leder lige på min Windows Test maskine
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2006 - 15:11 #7
Kører du en samlet pakke eller har du haft hentet mysql på mysql.com ?
Avatar billede wendt-net Nybegynder
02. juli 2006 - 15:47 #8
Det er en Win install jeg har hentet på MySql
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2006 - 15:53 #9
Har lige kigget, kan faktisk ikke finde den logfil jeg kender fra Debian
Avatar billede wendt-net Nybegynder
23. august 2006 - 09:31 #10
Jeg vil lukke denne tråd, og tilbagekalde mine point, da der ikke er kommet nogen brugbar løsning
Bengt