Avatar billede lonem Nybegynder
02. juli 2006 - 00:54 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

vdr driver

er der nogen der kan hjælpe mig  mangler en driver  til en ny skærm som hedder
cibox 19 t
og hvor jeg henter den
lonem
Avatar billede zagger Juniormester
02. juli 2006 - 07:11 #1
Her er deres hjemmeside http://www.cibox.tm.fr/ (tryk på engelsk når du kommer derind) og så vidt jeg kan se, så har de ingen driver til deres skærme. Men det er også sjældent at det er nødvendigt med en skærmdriver.
Men ellers kan du jo selv lige kigge efter i denne googlesøgning om du kan finde noget du kan bruge. http.//kortlink.dk/google/2u5h/
Avatar billede zagger Juniormester
02. juli 2006 - 07:12 #2
hovsa, det sidste link drillede lidt. her er det igen.  ;)  http://kortlink.dk/google/2u5h/
Avatar billede lonem Nybegynder
02. juli 2006 - 20:10 #3
1000 tak  vil du lægge et svar så jeg kan give dig  poient
og så vil jeg prøve om jeg kan finde den der hvor du har skrevet så mange tak
Avatar billede c-holst Novice
02. juli 2006 - 21:18 #4
Det er ikke blot en driver til dit grafikkort du manlger?

kunne vi evt høre hvad problemet er, gerne med lidt uddybende info
Avatar billede lonem Nybegynder
02. juli 2006 - 22:56 #5
det kan være men det er til min søster og hun siger at den er noget gult i  farverne så jeg ville lige spørge herinde da jeg selv er blevet behandlet og  hjulpet godt
men at spørge hende om grafik kort er lige som  ?
men det kan være du vil ud dybe det så kunne jeg eventuelt sende det til hende
Avatar billede c-holst Novice
03. juli 2006 - 09:31 #6
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
everest kan fortælle dig hvilket grafikkort du har, kig under pc, opsumering.
så skulle det være til for os at finde en passende driver

tænker dog mere noget i retning af, at der skal instilles et eller andet via skærmens menuer, noget med farvetemaer/temperaturer, så fat i manualen

en anden mulighed kan jo være et kabel/forbidelsesproblem, hvor der i tilfælde af, at hun bruger vgakablet, kan være løs forbindelse i en af farverne, Det kan nok give forkerte farver. men da du skriver "noget" gult, er det jo svært at vurdere

sørg i øvrigt for, at hun kører med den rigtige opløsning og opdateringsfrekvens. i manualen står de optimale instillinger
Avatar billede zagger Juniormester
04. juli 2006 - 17:46 #7
Ville gerne lige høre om du fandt en løsning på problemet inden du giver point. Har nemlig på fornemmelsen at c-holst er inde på noget af det rigtige...  :)
Avatar billede lonem Nybegynder
04. juli 2006 - 23:50 #8
hejsa igen  har ikke fundet ud af noget prøvede at hente den driver fra det pogram som c holst gav nu lukker den ned konstant så hun vil prøve  om hun kan få den formateret og det kan jo være det hjælper så det bliver først fredag  hvor jeg kan komme over og hjælpe hende så  vender jeg tilbage så foreløblig mange tak til jer
og jeg vil da dele poient til jer hvis det er okay.
Avatar billede lonem Nybegynder
13. juli 2006 - 23:00 #9
hejsa  har ikke fundet ud af noget  hun har sendt skærmen retur  så vil i lægge svar ind så jeg kan give point til jer
og tak for venligheden
Avatar billede c-holst Novice
14. juli 2006 - 07:56 #10
ser frem til at give et nap en anden gang:-)
Avatar billede lonem Nybegynder
14. juli 2006 - 13:28 #11
tak vil du give et svar  så jeg kan give  poient
for jeg har fået et problem selv men det er med lyden  så det skal jo nok ind under en anden katogori vil helst afslutte denne først
Avatar billede zagger Juniormester
14. juli 2006 - 14:34 #12
svar.  :)
Avatar billede c-holst Novice
14. juli 2006 - 14:54 #13
sorry for den:-)