Avatar billede ramforest Nybegynder
16. november 1999 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Ikonerne klumper sammen

Jeg har lige formateret min maskine, og lagt alle programmerne ind forfra. Jeg har mine ikoner delt op i hver side af skærmen, men når jeg har været inde i et spil, som fx bruger opløsningen 640*480 og går ud igen, så er ikonerne blevet lagt i et område på størrelse med opløsningen i spillet. Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede ramforest Nybegynder
16. november 1999 - 21:50 #1
Det er skide irriterende...
Avatar billede xander Nybegynder
16. november 1999 - 22:28 #2
Check om du har brugt driver fra dit styresystem til grafikkortet eller om du har brugt org. software - prøv så det modsatte!
Avatar billede lowrider Nybegynder
17. november 1999 - 12:34 #3
Der findes ingen metoder til at gemme ikonernes placering, sorry
Avatar billede ramforest Nybegynder
03. december 1999 - 16:04 #4
>> Lowrider. Det er bare underligt, at det er først er begyndt efter jeg formatterede.
Avatar billede lowrider Nybegynder
04. december 1999 - 12:16 #5
Måske kørte du med en lavere opløsning før?
Prøv at højre-klikke på skrivebordet og vælg "Arranger ikoner" og sørg for at der er en vinge ved "Arranger automatisk"

Måske hjælper det...
Avatar billede tazz_ Nybegynder
21. juli 2001 - 14:55 #6
Der findes en måde til at gemme ikonerne\'s placering. Powerstrip kan bruges, det kan downloades her: http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
Avatar billede ramforest Nybegynder
09. april 2003 - 17:28 #7
Det er efterhånden laaaaang tid siden jeg oprettede dette spørgsmål, og der er ikke rigtig nogen grund til at det skal vedblive åbent.

Tak for jeres input