Avatar billede pixel25 Nybegynder
30. juni 2006 - 12:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slår man cookies til i xp

Hej jeg har et simpelt spørgmål hvordan slår man sin cookies til i xp.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. juni 2006 - 12:24 #1
Et vildt gæt... I internet explorer. Hvis du er på et firma netværk kan det være disablet af administratoren.
Avatar billede pixel25 Nybegynder
30. juni 2006 - 12:27 #2
jeg skal ind på min banks hjemmeside men der står "Din browser er ikke indstillet korrekt Slå cookies til, luk dine browsere og prøv igen" hvordan slår jeg cookies til??.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. juni 2006 - 12:33 #3
internet explorer?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. juni 2006 - 12:33 #4
Tools -> Internet options -> Privacy
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juni 2006 - 12:34 #5
I Internet Explorer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger -> Avanceret
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juni 2006 - 12:43 #6
Du kan også gøre følgende:

Funktioner -> Internetindstillinger -> sikkerhed -> Websteder du har tillid til -> Websteder -> Tilføj din banks hjemmeside
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. juni 2006 - 12:44 #7