Avatar billede henning135 Nybegynder
28. juni 2006 - 17:22 Der er 8 kommentarer

manglende lyd ved start og stop i windows XP-por

Efter udskiftning af defekt Soundbalster kort til Sandberg Sound Bosst 4.1
kan jeg ikke længer høre lyd når PC starter eller lukker, alle andre lyde virker fint når Windows først er igang.
Er der nogen der kan hjælpe??
Ved nogen hvor og hvad styrer start stop ?
Jeg kan da leve uden men når det nu, inden ændring af lydkort, tidligere virkede så er det en smule irriterende ikke at kunne finde fejlen,
på forhånd tak
Henning135
Avatar billede henning135 Nybegynder
28. juni 2006 - 17:24 #1
der skulle stå: XP-Pro
min staveged er på græs
Henning135
28. juni 2006 - 17:29 #2
Lige en hurtig:

Enhedshåndtering - find [Enheder for lyd...] - Fjern - Genstart - og la' XP lægge nye driver ind igen...
Avatar billede henning135 Nybegynder
28. juni 2006 - 17:47 #3
Det vil jeg omgående prøve,TAK
Henning
Avatar billede henning135 Nybegynder
06. juli 2006 - 22:51 #4
ak, ja det hjalp heller ikke, som Jørgen Ryg sagde,og da ingen andre af de eksperter jeg har spurgt, Computer City, Sandber o.m.a.ikke hat kunnet komme med en løsning, må jeg nok leve uden disse lyde.
så tak for nu
henning
07. juli 2006 - 09:19 #5
... der ka' være lidt 'ged' i driveren til din "Sandberg Sound Bosst 4.1" der bevirker at den først er ordenligt igang til allersidst i XP opstartsfasen... ?
Avatar billede henning135 Nybegynder
07. juli 2006 - 12:02 #6
dr1
Tak, men jeg har hentet ny drivere uden bedre resultat så måske er den også med geden i,tak alligevel
Henning
07. juli 2006 - 12:16 #7
Avatar billede henning135 Nybegynder
07. juli 2006 - 15:03 #8
dr1
Den var go'