Avatar billede klon Nybegynder
28. juni 2006 - 11:54 Der er 11 kommentarer

ingen iconer + ingen startlinie i windows

Jeg har en pc hvor ALLE icone er forsvundet...
Min start linie er også forsvundet
Jeg har scannet den for spy ware og virus, og fandt en del spyware, men den er renset og total ren nu...
fik den også igang med alle iconer...MEN ved restart dagen efter...ingen iconer..
HJÆLP...please
Avatar billede h_thunbo Nybegynder
28. juni 2006 - 12:10 #1
Du kan prøve om det kan være fordi du selv eller andre har fjernet alle ikonerne. Vi er nogen der nogen gange har gjort det på andres computere for at drille lidt.
Du kan hvert fald aktivere dem igen, hvis det er det, ved at højre klikke ude på skrivebordet. Vælge Arranger ikoner efter -> og sørge for der er et flueben ved "Vis ikoner på skrivebordet.
Håber det var en hjælp...
Avatar billede klon Nybegynder
28. juni 2006 - 12:36 #2
jamen....der er ingen aktivitet ved højre eller venstre klik..nothing..MEN i fejlsikret er de der alle sammen...såå
Avatar billede den33 Nybegynder
28. juni 2006 - 12:55 #3
hvor mange bruger er der på din computer. er du administrator på den.
Avatar billede klon Nybegynder
28. juni 2006 - 13:24 #4
1 bruger og ja jeg er administrator
Avatar billede gratis Nybegynder
28. juni 2006 - 15:12 #5
et forslag:
hent dette fiks og kør det "Restore Desktop Icons and Taskbar" http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/xp_taskbar_desktop_fixall.vbs  genstart pc'en når du har gjort det.
Avatar billede den33 Nybegynder
28. juni 2006 - 16:33 #6
prøv og se om iconcach.dll måske er blevet slettet. men den hedde sådan.
Avatar billede gratis Nybegynder
28. juni 2006 - 18:11 #7
den33> mener du ikke IconCache.db ? den ligger her:
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Local Settings\Application Data
men hvis den blir slettet blir den automatisk oprettet igen efter en genstart af maskinen.
Avatar billede h_thunbo Nybegynder
28. juni 2006 - 23:23 #8
Formater skidtet... Det er det nemmeste... Jeg kan vist ikke hjælpe dig her.
Desværre...
Avatar billede klon Nybegynder
29. juni 2006 - 08:24 #9
Jeg takker for ALT..det har da givet mig hjælp hen af vejen...Det ender jo nok med det sidste svar, men det er jo den nemme løsning...MEN tusind tak
Avatar billede den33 Nybegynder
29. juni 2006 - 11:52 #10
gratis: jo lige precis, jeg har bare selv haft problemer med den fil, efter jeg var kommet til at slette den.

at formater er måske lige voldsomt nok, der må da kunne findes en løsning.
Avatar billede gratis Nybegynder
29. juni 2006 - 14:54 #11
klon> prøvede du det fiks jeg henviste til ?