Avatar billede therichman Nybegynder
27. juni 2006 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken smartphone?

Jeg står nu i den situation at jeg godt vil have mig en ny mobiltelefon. Jeg har pt. en Motorola A925, som jo har et væld af funktioner, og jeg vil helst ikke gå på kompromis med nogen af dem. Problemet er at A925'en er ved at være en ældre model, og den har ikke WLAN.
Så alt i alt ønsker jeg en telefon der som minimum har:

En STOR trykfølsom skærm
Massere af softwaremuligheder
W-LAN
Internetbrowser
GPRS
og sidst men ikke mindst: en overkommelig pris. Vil helst undgå at give mere end 2000-2200 kr. for telefonen. Jeg stiller måske højre krav til den pris, men min nuværende telefon købte jeg brugt til 700 kr, og jeg har ikke noget imod at købe brugt igen.
Jeg har slev kigget på SonyEricsson P990i og Qtek S200, men de ligger begge i en for høj prisklasse.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. juni 2006 - 10:57 #1
Jaa så nytter det jo ikke at jeg foreslår min egen model Qtec 9100 eller min kammerats model Mio etellerandet de koster jo spidsen af en figtherjet
Avatar billede therichman Nybegynder
28. juni 2006 - 13:07 #2
Ja, har jo været forbi de fleste Qtek telfoner, jeg vil lige kigge lidt på Mio. Jeg har læst at Qtek s100 som jeg synes har en fornuftig brugt-pris kan bruge WLAN gennem SDIO porten, er det korrekt? Er der nogen der har erfaringer med det?
Og har den egentligt trykfølsom skærm?
Avatar billede therichman Nybegynder
28. juni 2006 - 13:09 #3
En PDA med GSM modul er jo også en mulighed, såfremt den både har SMS, MMS og GPRS. 3G er ikke et krav, men ville da være en fordel.
Avatar billede therichman Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:16 #4
Jeg endte med at købe en Qtek 9100 alligevel :)
Havde glemt alt om denne tråd, og det har du nok også, så jeg lukker. Hvis du vil have point må du lige sige til, så opretter jeg en ny tråd :)