Avatar billede ylwen Nybegynder
25. juni 2006 - 08:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Version af tomtom og kort

Hvordan ser jeg på min PDA med win mobile 5 hvilken version af tomtom der er installeret, samt versionen af det kort der er på?
Avatar billede mixeren Nybegynder
28. juni 2006 - 23:28 #1
Når tomtom køre:
klik nederst til højre, på de bjælker som viser satelit status.
På status oversigten kan du liger over "udfør" se versions nummer, klik på den så får du fyldige oplysniger om kort, ledig ram sprog og meget andet.

Inde i menuen finder du den i:
Skift indstillinger -> vis version (findes på side 4)
Avatar billede ylwen Nybegynder
30. juni 2006 - 16:08 #2
Jeg takker for svaret. Smider du lige et svar så du kan få point
Avatar billede mixeren Nybegynder
02. juli 2006 - 12:38 #3
Samler ikke på point, er bare gled for at kunne hjælpe. Svar og snup dem selv.
Avatar billede ylwen Nybegynder
02. juli 2006 - 13:30 #4
OK, så takker jeg endnu en gang :)