Avatar billede rubberduckone Nybegynder
23. juni 2006 - 01:40 Der er 1 løsning

SAmsung skærme står som om de "interlacer"

Hej

Har lige købt lidt Samsung skærme.
Alle virker som om de foretager en form for interlacing, når man scroller. Det er langsomt, hakkende og hammer irriterende. Er der nogen der har forslag til hvad det kan skyldes?

Derudover er skærmen langsom i opstart, når den går fra dvale til brug. Virker igen som en form for interlacing, hvor den starter i sort og så gradvis arbejder sig lysere, indtil den når den rigtige "MS-blå"

Er jo formentlig bare en setting eller to, der skal justeres...
Avatar billede rubberduckone Nybegynder
27. juni 2006 - 00:44 #1
Efter nærmere undersøgelser har jeg fundet frem til, at butikken ikke havde installeret de nødvendige skærm og video drivere. Med disse installeret er problemet nu løst og jeg har efterfølgende også mulighed for at installere Samsungs egne drivere. Så nu virker alt tip top.