Avatar billede pitzen Nybegynder
22. juni 2006 - 16:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Berettiget til Adsense

Hej med jer eksperter...

Jeg vil høre om i mener denne side http://www.loge-klubben.dk er berettiget til Google AdSense reklamer?
Avatar billede xtr0 Nybegynder
22. juni 2006 - 16:37 #1
Alle sider er berettigede til AdSense, hvorfor? Fordi sådan er googles system bygget op og da det baserer sig på tekst på siden er det perfekt.

Btw. Jeg ser "Skytte" nævnt på siden, er det Klaus Skytte der er tale om? :)
Avatar billede madx Nybegynder
22. juni 2006 - 16:41 #2
Om den er berettiget er vel helt og holdent op til Google og hvad de skriver i deres kravsæt/retningslinier.

Om den er relevant? Jo, for folk der søger lidt skæve og pudsige historier/billeder.

Hvis sitet primært henvender sig til de ca. 10 gutter, der er afbilledet - så vil det ikke undre mig hvis Google har retningslinier, der siger at det gør de ikke noget udi.

Forklar lidt nærmere om baggrunden for spørgsmålet....
Avatar billede pitzen Nybegynder
22. juni 2006 - 16:48 #3
Xtro--> Nej, det er ikke Klaus Skytte :)

Madx---> Jeg sad bare og læste kravene for google adsense og det var mere mht til det her punkt "Pornography, adult, or mature content" som den jo ikke må indeholde og vi har jo måske lidt "stødende" billeder på siden.

Derudover er siden ikke kun til os selv, da vi er også begyndt at tage billeder til diverse events osv. og vores besøgstal er de sidste par uger steget fra 10 om dagen til ca. 80...
Avatar billede madx Nybegynder
22. juni 2006 - 17:24 #4
Udfra mit kendskab til Google Adwords og Adsense tror jeg du skal forvente ikke at få sitet godkendt
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2006 - 21:05 #5
det skader vel ikke at prøve at spørge!?
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juni 2006 - 21:19 #6
Og hvis den godkendes skal du nok ikke forvente den store indkomst
Avatar billede pitzen Nybegynder
23. juni 2006 - 10:11 #7
Det var nu heller ikke fordi jeg havde forventet indkomst på det, men mere for at få lidt mere indsigt i selve AdSense, da jeg har et par kommende sites hvor det bliver yderst relevant :)

Men tak til alle for svarene!
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2006 - 11:54 #8
Vil give bufferzone ret i det med indkomsten... bliver nok svært at skaffe en ordentlig indkomst udfra sidens indhold. Men prøv at tilmeld siden adsense - indenfor 1 hverdag har du formentligt et svar... du kan eventuelt også undlade at sætte ads ind på de sider hvor der er stødende indhold.