Avatar billede altschuler Nybegynder
16. juni 2006 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Culture og UICulture i MasterPage

Hej,

Har funderet en del over dette, men kan ikke finde en løsning. Tænkte en del af jer sikker har siddet med samme problem, og kan give mig et svar.

Hvordan sætter jeg Culture og UICulure til auto i min MasterPage?

Jeg kan ikke tilføje Culture="auto" og UICulture="auto" under <%@ Master %>
Avatar billede snepnet Nybegynder
17. juni 2006 - 00:44 #1
Du kan se ét eksempel på en workaround her:
http://forums.asp.net/972172/ShowPost.aspx
Mvh
Avatar billede altschuler Nybegynder
20. juni 2006 - 23:26 #2
Undskydl ventetiden. Tak for linket, det kører nu. Smid et svar.
Avatar billede snepnet Nybegynder
10. august 2006 - 21:21 #3
Et svar får du her :o)
(og jeg beklager også ventetiden :o)
Mvh