Avatar billede henning135 Nybegynder
15. juni 2006 - 12:02 Der er 3 kommentarer

problem med start og luk lyd i windows xppro

Hvorfor har jeg ingen lyd når windows starter eller lukker, alle andre lyde virker fint, jeg kan også hører start/luk windows lyd i kontrolpanelets. " Lyd & Lydenheder
Problemet opstod da mit Soundblaster kort gik istykker og jeg udskiftede det med et sandberg sound boost 4.1
har nogen en løsning vil det glæde mig, men selfølgelig er det til at leve med, men alligevel lidt irriterende, når det nu virkede før udskiftningen
på forhånd tak
Henning
Avatar billede Mik2000 Professor
28. juni 2006 - 15:26 #1
Hejsa

Prøv spørgsmålet her: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Generelt/

Det her sted er kun til betalte opgaver. På ovenstående adresser er der en masse som kender meget til Windows
Avatar billede henning135 Nybegynder
30. juni 2006 - 18:50 #2
tak for rådet det vil jeg prøve, men det er nok ikke mange der kan den øvelse
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 22:44 #3
har du prøvet kontrolpanel > lyde og lydenheder > programhendelser
og rode lidt med det ?