Avatar billede mulemule Nybegynder
15. juni 2006 - 11:56 Der er 3 kommentarer

Hvor står properties i filerne ?

Hvis jeg har en windows form inde i Visual Studio. Kan jeg jo ændre i den properties f.eks. width og heigth.

Men hvor hulen står de properties uden i filerne.

Problemet er opstået fordi at jeg ved en fejl kom til at ændre nogen properties på en kontrol, og nu vil jeg gerne ændre dem tilbage igen, og vil derfor finde de gamle properties værdier i mine backup filer.

Men hvor står de ?
Avatar billede wisen Nybegynder
26. juni 2006 - 14:08 #1
De værdier på sætter på de respektive properties i property-grid'et bliver serialiseret i den region der hedder "Component Designer generated code" i den .cs fil hvor din form ligger i.
Avatar billede mulemule Nybegynder
26. juni 2006 - 16:05 #2
Tak, jeg fandt ud af det, var bare lidt forviret.
Avatar billede wisen Nybegynder
26. juni 2006 - 16:46 #3
Ok - lukker du spg?