Avatar billede acgiter Nybegynder
15. juni 2006 - 09:14 Der er 6 kommentarer

u.s open

Hej.

Nu er jeg blevet forbviret... Er det ikke idag der er U.S Open Major i golf.

Har været inde på Teetime.dk, men kan ikke finde sende tiderne, selv om de har en aktikel hvorpå der stå "U.S Open på torsdag"(Idag..). Og på viasatsport 1 tekst tv, står der heller ikke noget om at der kommer U.S Open.

Har også været inde på tv2.dk og tjeke de andre kanaler for en sikerheds skyld, men heller ikke der står der noget.

Nogen der har en ide om hvad det er der foregår?
Avatar billede acgiter Nybegynder
15. juni 2006 - 09:17 #1
har lige været inde på pgatour.com, hvorpå der står at det er idag http://www.pgatour.com/tournaments/schedules/r  ???
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2006 - 11:19 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2006 - 11:21 #4
Torsdag og fredag 23:00 til 01:00
Lørdag og søndag 22:00 til 01:00
Avatar billede skovge Novice
16. juni 2006 - 08:10 #5
TV3 sverige viser det også
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juni 2006 - 07:25 #6
Tid til at lukke?