Avatar billede stevenjensen Praktikant
14. juni 2006 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trænings metoder for 3. GANG!

Hej igen..

Der var et tidspunkt en knægt eller mand der havde lavet en fodbold hjemmeside hvor på man kunne finde øvelser til diverse ting. Der var fra Sparketræning til strejke metoder.. Den side ville jeg gerne have et link til? Ham/Hende der er ejeren har lavet et spørgsmål om siden herinde, Ka ikke huske om han skulle have lavet noget eller om han skulle have hans side vurderet! Den var hvertfald genial :D
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
14. juni 2006 - 15:13 #1
Og så ligger du spørgsmålet under internetopkobling? Hmm :-) Måske ikke helt den rette kategori.

Har du prøvet at google det?
Avatar billede stevenjensen Praktikant
14. juni 2006 - 15:20 #2
Sorry, kom til at rulle på scrole.. Den skulle ligge under Internet. Ja har prøvet google. Og nej det giver nada resultater mener navnet var fodboldnyt.dk men det er en side med nyheder. Det var bar designet der mindede om det.. Men vil i ikke være søde at se om i er heldige at fange det i "søg" der er 200 point!
Avatar billede stevenjensen Praktikant
21. august 2013 - 22:03 #3
....