Avatar billede dougheffernan Nybegynder
14. juni 2006 - 10:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg jobbet til at skrive i en logfil?

Jeg har her på Eksperten fået hjælp til at lave et job, som hver time checker om data i en given tabel eksisterer eller ej.
Jobbet kører hver time, hver dag, med start 00:00:00 og slut 23:59:59. Hvis der ingen data er, skal der sendes en mail.
Problemet er at kl. 00:00:00 og 01:00:00 modtager jeg en mail om at der ikke er indsat data i tabellen inden for den seneste time, selvom tabellen faktisk indeholder data som som er under 1 time gamle!!! :(

Kan man få sådan et job til at skrive i en logfil eller noget andet, så man kan få bare lidt styr over hvad der sker undervejs? Det skal ikke være den logfil man kan sætte SQL Serveren op til, bare så man i jobbets kode kan skrive en linie i en logfil for hver linie der afvikles.
Avatar billede thrytter Nybegynder
14. juni 2006 - 11:04 #1
Vil foreslå at du opretter en tabel som opdateres med status og andet efter udførelse af hvert job.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
14. juni 2006 - 13:17 #2
Tja, det vil ikke rigtig give mig noget, efter hvert job er for sent, mangler noget a la Debug.Print (VBA)
Avatar billede thrytter Nybegynder
14. juni 2006 - 13:48 #3
Kan du ikke indbygge opdateringen i dit job - sp eller andet som bliver kaldt hver time.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
22. november 2006 - 15:38 #4
Har droppet funktionen.