Avatar billede dougheffernan Nybegynder
13. juni 2006 - 09:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Job med flere step

Jeg har p.t. 3 job med hver 1 step i. Dem kunne jeg godt tænke mig at slå sammen til ét job, men hvordan skal jeg sætte On failure? Hvis jeg sætter den til Quit with failure for alle 3 step, vil jobbet vel ikke fortsætte med step 2 og 3 hvis der er fejl i første step, vel? Og hvis jeg sætter den til Go to next step, så skrives der vel ikke i loggen at step 1 er fejlet?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
13. juni 2006 - 09:51 #1
Jeg vil jo mene at logge vil vise fejlen alligevel. Men det kan vel ikke tage mange sekunder at teste ...
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
22. november 2006 - 15:39 #2
*