Avatar billede mr_carpark Nybegynder
12. juni 2006 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer skærm fungere ikke helt optimalt.

Jeg har lige fået en ny pc og ny skærm, en "Acer 19" TFT Value Line AL1917AS TFT LCD 8 ms"(det var det hele).. Men efter blot to dage opdagede jeg et problem 1/10 af skærmen havde en lys rødlig farve(svært at forklare).. Det var i hvert fald mere rødt and andre steder på skærmen.. Jeg sad og prøvede at konfigurer diverse ting, og pling pludselig forsvandt det.. Men nu er problemet her igen.. Nogen der kan hjælpe mig..??
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
12. juni 2006 - 21:22 #1
Her har jeg to billeder:

http://img378.imageshack.us/my.php?image=pict03179zp.jpg

http://img381.imageshack.us/my.php?image=pict03180uj.jpg

Det er lidt svært at se men prøv at kig nærmere på farverne.. Det er endda et dårligt billede...
Avatar billede zagger Juniormester
13. juni 2006 - 17:36 #2
Det kunne godt ligne at den har været i klemme og fået et tryk. Du ved lige som hvis man trykker med en finger på skærmen, og den skifter farve der hvor man trykker.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
13. juni 2006 - 20:55 #3
Men det underlige er at det ikke altid er der.. OG nogen gange stor det og blinker..
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:54 #4
lukker da jeg ikke har faaet et svar..