Avatar billede clausj Nybegynder
11. juni 2006 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med innternetadgang

Hej

Jeg har lille (men irreterende) problemmm

jeg benytter et downloadprogram der hedder bitlord til at styre mine download.opgaver.

Efter opstart af programmet kommer min 2m/bit forindelse helt til sin rette, men i løbet af kort tid (10-3+ minutter), er det som om at downloadhastigheden er væsentlig reduceret...  genstarter jeg computeren funger det fint igen...  men stadig i den kort periode...

Det der så er problemet er: jeg kan nu heller ikke benytte Iexplorer eller få netadgang i andre programmer. Først efter en genstart af pc.

Jeg har forsøgt at gå i kontrolpanel og "reparer" forbindelse, men det hjælper altså ikke, der SKAL genstartes...  Rigtig irriterende.....

Det skal nævnes at Bitlord programmet ofte kun bruger 1/4 af de 2m/bit  , så det er ikke fordi der mangler "kraft"....  men man kan bare ikke gå på nettet. (kun bitlord har stadig adgang, dog begrænset)

Det er nærmest som om internettet bliver "forvirret"...

Kan nogen hjælpe , eller har andre prøvet det samme?

Mvh. Claus

(ps har prøvet forskellige indstiller i Bitlord bla. noget der hedder "random port", men altså lige fedt)
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2006 - 21:56 #1
sikker på at din upload ikke er brugt helt op? eller den laver så mange forsibndelser at din computer kan klare antallet?
Avatar billede clausj Nybegynder
11. juni 2006 - 22:02 #2
uploadeen tor jeg ikke har deen stoe betydning for jeg kan jo ikke dodwnloade...(kan ikke åbner browser eksmeplvis)  men kan der væere begrænsinger i hvor mange forbindelser man må ha på e´n gang? altså har computeren nogle begræsninger mon?
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2006 - 22:07 #3
hvis du har noget på din computer så vil de uploade lige så snart du starter der.. så hvis du ikke har nok i upload så er der ikke plads til at du kan downloade.

ja din computer har begrænsninger.
Avatar billede clausj Nybegynder
12. juni 2006 - 21:43 #4
Kan jeg intet gøre?

næste kommentar skal være svar så du får dine point

mvh
claus
Avatar billede kenp Novice
12. juni 2006 - 21:58 #5
Jo sæt antallet af samtidige tilladte forbindelser ned i programmet.
Avatar billede clausj Nybegynder
11. august 2007 - 18:06 #6
ok