Avatar billede lasserasch Juniormester
10. juni 2006 - 10:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Koble DLL filer ind i exe filen ved compile.

Hejsa.

Jeg har på et tidspunkt set at man på en eller anden måde kan koble de dll filer man bruger i sit PDA program, sammen med exe filen, så man kun får en fil der skal kopieres over i PDA'en.

F.eks. har jeg en reference til nini.dll, som jeg bruger. Hvordan gør man det? Altså får alt koblet sammen i en exe fil?

/Lasse
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. juni 2006 - 12:03 #1
Tror ikke du kan få det i én exe fil, men du kan samle det i én CAB fil, som er en selvudpaknings fil der kan bruges til installation på PDA'er - a la en msi fil.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. juni 2006 - 12:07 #2
Avatar billede lasserasch Juniormester
10. juni 2006 - 13:52 #3
Ja, det ved jeg godt! Det har jeg også gjort i forvejen! Virker fint!... Mente bare helt bestemt at ha' set et program som bruger de samme DLL filer som mig, men som kun skulle ha' exe filen kørt ind på PDA'en! Men kan da godt være det er mig der tager fejl!
Avatar billede lasserasch Juniormester
02. oktober 2007 - 11:50 #4
skal vi få lukket den her! Smid et svar!

/Lasse
Avatar billede spif2001 Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:11 #5
Er holdt op med point jagten. Er her for lidt efterhånden, så snup du dem bare selv.
Avatar billede lasserasch Juniormester
02. oktober 2007 - 12:35 #6
ok.