Avatar billede satyriasis Nybegynder
09. juni 2006 - 22:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sims 2 multiplayer

Hej eksperter

Kan man spille multiplayer i the sims 2?
Har læst noget om at man kan, men ved ikke om det kun er på konsol
Avatar billede satyriasis Nybegynder
09. juni 2006 - 23:51 #1
Vil også lige høre om man kan flytte en familie fra f.eks. veronaville til nydeligryp.
Er der evt. et program som kan gøre det?
Avatar billede kamiga Nybegynder
12. juni 2006 - 08:06 #2
Mener der er et program til at flytte familier..
Husker ikke hvad det hedder - prøver lige om jeg kan finde noget
Avatar billede kamiga Nybegynder
12. juni 2006 - 08:08 #3
Fandt intet :(
Avatar billede satyriasis Nybegynder
12. juni 2006 - 15:59 #4
jeg har fundet ud af hvordan man flytter en familie nu. Man behøver ikke noget program, man kan gøre det inde i spillet :)

Men vil stadig gerne vide om man kan spille multiplayer i det, eller om man kan komme til det. Evt. ligesom i gta, hvor man bruger et program til det.
Avatar billede kamiga Nybegynder
13. juni 2006 - 14:01 #5
Har lige været ved at kigge rundt på nettet - ingen kender til noget multiplayer i sims..

så tvivler på det findes ;)
Beklager
Avatar billede kamiga Nybegynder
15. juni 2006 - 12:14 #6
Jeg smider et svar, så må du acceptere hvis du vil :-)
Avatar billede kamiga Nybegynder
15. juni 2006 - 12:15 #7
Kan forresten ikke se hvad denne laver under 3D ?
Avatar billede satyriasis Nybegynder
15. juni 2006 - 18:20 #8
Jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle lægge den, og så så jeg at der var andre der havde lagt noget med the sims her :)