Avatar billede hairam Nybegynder
08. juni 2006 - 08:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6310i - Kan ikke opretholde Bluetooth forbindelse.

Hej
Jeg har som sagt en Nokia 6310i. Jeg vil bruge Nokia's eget software til at lave en sikkerhedskopi af min telefonbog etc.

Jeg finder telefonen fint får forbindelse og starter Content Copier, den arbejder i et godt stykke tid 3 min eller sådan noget og når op på 28% hvorefter jeg får meddelelsen.
Connection to Phone was Lost! Please reconnect and restart backup.
Hvis jeg gør det så kommer jeg lidt længere 42%.

Jeg troede først at det var pauseskærm eller tastaturlås der lavede vrøvl men dem har jeg begge taget fra.

Nogen ideer til hvad det er, der gør at jeg mister forbindelse.

Jeg bruger min bærbars indbyggede Bluetooth - IBM Lenovo R52
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2006 - 09:06 #1
To ting.

Nokia er ikke stabil med alle BT moduler.
Nogle Nokia telefoner skal have en SW opdatering for at få stabil BT.
Avatar billede hairam Nybegynder
08. juni 2006 - 09:29 #2
Hmmm, skod.. Hvordan laver jeg en software opdatering af min Telefon?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2006 - 09:32 #3
Du tager din kvitering på telefonen og dribler ned til dit lokale Nokia service center, hvis telefonen er under garenti, er det gratis, ellers koster det normalt 250 kr.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2006 - 09:32 #4
Du kan ikke selv SW opdatere en Nokia
Avatar billede hairam Nybegynder
08. juni 2006 - 10:33 #5
Gud det er for skod agtigt. nåå ja det er der ikke så meget at gøre ved. Jeg takker. Hvis du vil lave et svar. : )
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2006 - 10:50 #6
svar.

Kan anbefale Siemens, de kan opdateres....