Avatar billede stigmik Nybegynder
07. juni 2006 - 14:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slipper jeg ud af, at have fastnet abb. hos TDC?

Min internet udbyder er CPH Metronet, som jeg er utrolig godt tilfreds med. Mit problem er til gengæld, at jeg umiddelbart bliver nødt til, at have et fastnet abb. hos, i dette tilfælde, TDC.

Er dette virkeligt nødvendigt?

Jeg har hørt, at det er muligt, at nøjes med en linie hvor jeg kun skal betale for det rå kobber. Min seneste regning fra TDC lyder på kr. 452,23 hvoraf der er talt for kr. 20,23. I stedet bruger jeg IP-telefoni, som jeg er ganske tilfreds med.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2006 - 14:38 #1
Kender desværre ikke Metronet, men det er rigtigt du kan få en "bærelinie" hos TDC
for 40,- pr. måned. Du behøver ikke at have fastnet abb. Det normale er imidlertid, at det er din udbyder der skal der tager hånd om det. Hvorfor ikke spørge Metronet om det kan alde sig gøre.
Avatar billede robotten Praktikant
07. juni 2006 - 14:41 #2
Det kommer an på udbyderen, lidt om det her:
http://www.voip-user.dk/weblinks.php?cat_id=3
Avatar billede stigmik Nybegynder
07. juni 2006 - 15:25 #3
Mht. CPH-metronet.dk, så tilbyder de 8Mbit for kr. 295/md og 24Mbit for kr. 395/md. Ganske billigt og meget stabil.
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2006 - 15:48 #4
Fundet ud af mere?
Avatar billede robotten Praktikant
19. juni 2006 - 10:47 #5
Hep?
Avatar billede stigmik Nybegynder
12. marts 2008 - 13:44 #6
Har fået stoppet fastnet hos TDC, men betaler ikke for bærelinie. Så det er jo godt nok.