Avatar billede jvilladsen Nybegynder
09. maj 2001 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til stationær

Jeg har en bærbar som jeg bruger i skolen, og en derhjemme til at stå fast. På min bærbare er der installeret Novell Client for at jeg kan komme på netv. på skolen. Problemet er at derhjemme kan min stationære godt finde den bærbare, men den bærbare kan ikke finde den stationære,
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. maj 2001 - 12:32 #1
styresystem samt hvilke protokoller køre du ?
Avatar billede jvilladsen Nybegynder
09. maj 2001 - 12:34 #2
skal jeg installere Novell derhjemme også?
Avatar billede jvilladsen Nybegynder
09. maj 2001 - 12:39 #3
win 98 og :tcp/ip , ipx/spx enmasse forskelligt, jeg prøvet næsten alt
Avatar billede riversen Nybegynder
09. maj 2001 - 13:57 #4
www.netswitcher.com

her finder du et program som kan holde styr på forskellige netværksopsætninger. Bruger den selv, da jeg er koblet på en dhcp server på arbejder, og kører på netværk med fast ip, internet etc. herhjemme.
Tror det var noget du kunne bruge.
Så sætter du bare programmet op så der bruges forskellige netværks logon alt efter hvilken profil du vælger.
Avatar billede riversen Nybegynder
09. maj 2001 - 20:48 #5
Takker for point :-)

/Rene