Avatar billede elou Nybegynder
06. juni 2006 - 18:28 Der er 6 kommentarer

Problemer med lyden

Jeg har endnu et problem med min computer og jeg har stortset gjordt alt hvad jeg kan. Problemet er;

Mit onboard lydkort vil ikke lade sig registrer. Jeg har prøvet at slette lydkortet og installerer igen, jeg har prøvet at formaterer computeren og finde den på den måde, men heller virker det. Jeg har også prøvet diverse drivers men ligemeget hjalp det. Jeg er snart løbet tør for idéer. Mit bundkort er;

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=0&model=455&modelmenu=1
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2006 - 18:35 #1
Har du installeret alle bundkortdrivere?
Avatar billede elou Nybegynder
06. juni 2006 - 18:48 #2
det skulle jeg mene ja, jeg har bios og chipset(audio, network, osv osv) er der andet?
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2006 - 18:54 #3
Nej, så burde det virke.
Tjek lige i BIOS at det ikke af en eller grund står som deaktiveret.
Avatar billede elou Nybegynder
06. juni 2006 - 19:07 #4
Det gør det ikke, det har jeg også tjekket.
Avatar billede gratis Nybegynder
07. juni 2006 - 14:14 #5
på denne site: http://www.nforcershq.com/forum/sun-jan-29-2006-639-pm-vp537294.html under indlægget fra "JSAND" står dette:

"thanks for the help but i fixed it and the problem was... the jumpers for front panel audio were missing.. i put two jumpers on like the pic in the manual had and it fixed it..."
Avatar billede tolderberg Nybegynder
24. august 2006 - 00:18 #6
Hej.

Jeg har en Asus bærbar, hvor det heller ikke altid er det nemmeste i verden at hente drivere til. Men Asus løser problemet ved at lade programmet Asus Update hente driverne selv. Det ville være en plan. Sørg i øvrigt for at opdatere din Windows, da denne også godt kan volde problemer.

/TB