Avatar billede elou Nybegynder
04. juni 2006 - 21:18 Der er 1 kommentar

Internet virker ikke

Godaften.

Nu sidder jeg i lan med en af mine venner, og har fået 4 iper fra TDC. Men problemet er at han ikke kan komme på internettet.

Vi har enda prøvet at sætte ledningen fra modemmet direkte til hans computer, men den giver bare en standard ip tilbage, og forbinder ikke til internettet. Vi har også prøvet at slette netværkskortet og installer det igen, men ligemeget hjalp det. Jeg kan sagtens være på nettet og samme kan min mutter.

Vil gerne have et hurtigt svar hvis det er muligt, har snart givet op med hvad det kan være.

På forhånd tak.
Avatar billede backside Nybegynder
04. juni 2006 - 22:20 #1
Har du været forbi din router og gi´ internetadgang?