Avatar billede nicocarlos Nybegynder
04. juni 2006 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hej jeg har problemer med latency i et spil

Jeg har spillet world of warcraft et stykke tid og jeg har kæmpe problem med latency og forstår ikke hvad det kan være, men kan man få et program som tjekker hvad der bruger min internet hastighed på en eller andet måde.

Eller kan man se hvad der er galt ud fra en traceroute?

Håber der er en som kan hjælpe
Avatar billede gnowak Nybegynder
30. juni 2006 - 23:31 #1
Er du på et delt netværk? Ellers kan du prøve at hente det her NetMeter som er gratis: http://readerror.gmxhome.de/ Det kan se alt trafik ud og ind af dit netkort. Så kan du se om der er noget som sidder og forstyrrer. Du kan eventuelt også køre en ping google.dk -t fra en kommandopromt og afbryd med ctrl + c. Du burde få svartider på ca. 50 ms

--
Grzegorz Nowak, webdrive.dk admin
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
15. september 2006 - 16:00 #2
Jeg fandt ud af det for lang tiden siden har bare ikke fået lukket, der var et eller andet galt hos min internet udbyder og de har rettet fejlen :D læg et svar :D
Avatar billede gnowak Nybegynder
15. september 2006 - 16:13 #3
mkay.. ;)