Avatar billede morf4r Nybegynder
03. juni 2006 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærmen flimre / ryster - Men virker fint når den bliver varm

Hej
Som overskriften lyder, så har jeg et problem med min skærm.. Jeg har en Samsung 959NF som jeg efterhånden har haft i en del år. Skærmen har været med på mange ture og fået et par tæsk eller to når den flyver rundt omme på bagsædet. For et stykke tid siden er den dog begyndt at flimre / ryste helt vildt når jeg starter min computer op. Det er umuligt at se noget på den. Når den så har kørt i en 5-10 minutter, så bliver den til at bruge- dog flimre den stadigvæk lidt hvis man kigger godt efter, men ikke noget der genere mig sønderligt (jeg har vel vænnet mig til det). Jeg har kigget et par steder og læst at det nok var nogle komponenter i skærmen der var gået lidt løs, men hvis dette er tilfældet, så burde den jo ryste hele tiden skulle man synes.
Jeg har fjernet alle ting som kan have en indflydelse på skærmens rysten og har også haft den ude i stuen hvor der står ingenting.

Jeg har dog ikke tænkt mig at få en gut til at reparere den, da det højst sandsynligt ville løbe op i det samme som en ny skærm +- 500kr.

Nogen der kan hjælpe?
og evt. komme med bud til en ny skærm hvis det er hvad der skal til (ikke TFT :))
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. juni 2006 - 19:29 #1
Har aldrig købt noget ved dem endnu, men de har et godt omdømme og er til rimelige priser.http://www.topdata.dk/
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. juni 2006 - 16:50 #2
Fik du købt en ny?