Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 11:07 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Huset på E

Kan det virkelig passe at man skal chikaneres af denne bruger, endda så meget at man overvejer helt at forlade E? Indtil videre har Huset haft følgende konti. Huset, Coladrengen, Pullerien. Pullerien kontoen har været aktiv samme tid som Huset kontoen, altså minimum 2 konti på en gang. Lige PT er han så aktiv med endnu en konto..

Jeg har en gang lukket en konto med 5000 point for at slippe for chikane fra huset, en chikane der er fortsat på begge mine private mail adresser og som stadig fortsætter.

Jeg har mailet både til IDG og til CoAdmins uden nogen form for respons, hvilket jeg synes er for dårligt..

Så mit spm til CoAdmins må være, hvad gør i for at hindre denne bruger i at fortsætte sin ødelæggelse af E? Kan jeg få fjernet de helt ubegrundede Karma tildelinger denne bruger har lagt på mig med sine mange forskellige konti? Hvis denne bruger, på trods af at være banned fra dette site, fortsat skal have lov til at husere på E, kan jeg så få  overført pointene fra min gamle konto (brugernavn Donby). Jeg lukkede netop kontoen for at slippe for denne chikane, men da E på ingen måde har medvirket til at stoppe chikanen, synes jeg ikke det er retfærdigt det skal koste mig 5000 point.

Ønsker kun indlæg fra CoAdmins på dette spm. Jeg har som sagt prøvet at maile CoAdmins i forbindelse med lukningen af min tidligere konto, men pga manglende respons må jeg oprette et spm her, hvilket nok skal give noget dårlig karma :)
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. juni 2006 - 11:11 #1
Ikke meget - jeg lukkede min gamle koto med over 100000 point, det var dog ikke huset`s skyld. Huset er ikke her længere.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
02. juni 2006 - 11:13 #2
Huset kan UMULIGT have generet dig i temmelig lang tid. Han er her ikke mere, så derfor forstår jeg ikke din vrede mod en bruger, der ikke er her mere.
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2006 - 11:17 #3
drgonzo: Hvis du har mailet til coadmin@eksperten.dk så har det den simple årsag at der ikke er nogen af os der for tiden har rettigheder til at godkende de mails der kommer ind (og ja. vi har brokket os over det).

Mht. det andet, så lukker vi dem så snart vi opdager dem, og IDG er også informeret om dette.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 11:24 #4
Huset er væk, så oprettede han coladrengen, så pullerien som lige er blevet deaktiveret, men nu er han aktiv med en anden konto, som jeg lige har fået en karma tildeling af, med det nøjagtige ordbrug som han også bruger i de mails han sender til min private mail adresse, så jo han er her stadig, desværre.

snowball - kan ikke huske præcis hvornår jeg mailede jer, men det var omkring nytår, så det er noget tid siden.. :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 11:27 #5
LOL er dette den super kloge hardware mester. Top dollar til at lede på edbpriser.dk. Udover dette aner du intet om hardware generelt. Ynkeligt at vidne til 2/6 2006 08:13 seneste karma fra LD (huset)

LOOOL siger den store hardware guru.

Ja, vi kan ikke alle være ligeså dygtige som dig mester hardware guru LOL

Kan jeg ikke blive undervist i hardware af dig? du ved jo en masse LOL

uddrag fra nogen af de mange mails på min privat adresse
Avatar billede resten Nybegynder
02. juni 2006 - 11:28 #6
drgonzo--> Selv mod tåber kæmper guderne forgæves...
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 11:43 #7
he he, ja desværre. Men CoAdmins kan vel se hvem der tildeler karma og så lukke endnu en af hans mange konti
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2006 - 11:51 #8
Vi kan desværre ikke se hvem der har lavet hvilken karma.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juni 2006 - 12:07 #9
Karma er anonym og derfor kan det være huset, men det kan også være mig eller en hvilken som helst anden bruger der har skrevet til dig.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 12:15 #10
jeg ved så det er ham, fra de mails han sender til min private mail
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2006 - 12:17 #11
At teksten minder om den måde som "huset" evt. skriver på, er heller ikke nogen sikkerhed for at det reelt er "huset" der har skrevet beskeden, for vi har set flere eksempler på at folk kopierer hinandens beskeder og måde at skrive på.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juni 2006 - 12:19 #12
Ved du også at langt de fleste brugere på E kan ændre deres mail indstillinger så det ser ud til at mails kommer fra en bruger. Man skal ikke vide så meget om brugeren for at snyde med den slags.

Men hvis det er chikane kan du vel bare politi anmelde ham.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 12:19 #13
Det forstår jeg, men nu har han også sendt et hav af mails i løbet af det sidste halve år, og jeg ved det er ham. Jeg synes det må være lige som retssystemet, tvivlen kommer den forulempede til gode, ikke ham der forulemper..

Nå nu skal jeg ned og have en visdomstand rykket ud.. piiiiiiissssss
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juni 2006 - 12:20 #14
drgonzo>> Jeg er ikke sikker på at det ikke kan være huset, men man skal passe på med injurier, og sagen er den at du ikke har noget bevis for at det er huset.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 12:21 #15
Jeg politi anmelder ikke, det er jo at sætte sig ned på hans plan. Jeg ordner problemet selv. Tror også vi langt om længe er blevet enige om, ikke at udveksle mails mere. Men det er vi også blevet før, så nu må vi se om det holder
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 12:22 #16
injurier? slap nu af ikke.. Tror politiet griner deres røv i laser over sådan noget her, hvilket de sikkert har gjort mange gange med alle de folk huset vil melde. Han meldte bla mig for at have beskyldt ham for pædofili, en sag jeg intet havde med at gøre
Avatar billede jokkejensen Novice
02. juni 2006 - 12:45 #17
Jeres personlige skænderier og "injurie sager" er vel ret ligegyldigt for eksperten, og tvinger vel ikke E til at udelukke huset.

Grow up, det er et forum, ikke et liv !
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2006 - 12:48 #18
jokkejensen: Jeg er helt enig i at nogen går mere op i dette end andre, men derfor er det stadig forkert af "huset", at blive ved med at oprette brugere når han både via personlig mail og E-Nyt her på Eksperten, af IDG er blevet bedt om at holde sig væk (indtil videre).
Avatar billede jokkejensen Novice
02. juni 2006 - 12:52 #19
snowball >> ja helt sikkert !..

men hvordan kan personlige mails have noget med sagen at gøre..

Jeg har bare svært ved at følge tanke gangen i at man er ked af at få dårlig karma, når man ved at det er huset der er på spil.

Og hvorfor man ikke bare tilføjer hans email adresser til outlooks spam filter, eller på anden måde fryser ham ude.

Jeg har også taget mine ture med Huset, så jeg ved godt han er slem, men tager det ikke så tungt :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juni 2006 - 21:21 #20
jokkejensen, du har nok fat i noget eller som "resten" siger "Selv mod tåber kæmper guderne forgæves..."
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. juni 2006 - 08:21 #21
Der findes dog nogle stykker på E, der i karma udgiver sig for en anden, det er ikke kun huset, der er synder i det sammenhæng.
  Der er blevet "ryddet op" men mener stadig der er en eller to tilbage.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juni 2006 - 10:57 #22
drgonzo>> Hvis jokke har ret så:

<citater>Jeres personlige skænderier og "injurie sager" er vel ret ligegyldigt for eksperten, og tvinger vel ikke E til at udelukke huset.

Grow up, det er et forum, ikke et liv !

men hvordan kan personlige mails have noget med sagen at gøre..</citater>

Er dette indlæg så ikke lidt irrelevant. Hvis der er brugere du er utilfreds med så anmeld dem. Hvis du er utilfreds med Karma systemet, så ignorer det. Så længe Karma er annonym, så kan det ikke bruges til andet end at chikanere hinanden med.
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. juni 2006 - 12:22 #23
det var nu lige så meget med hensyn til at ignorere idioten.. Det kan bare være svært når man bliver chikaneret med jævne mellemrum både privat og på E, men han er røget i spam filteret, og som du siger james, så er karma jo ikke verdens navle
Avatar billede jokkejensen Novice
03. juni 2006 - 12:24 #24
DEt bliver først sjovt for folk når de kan se det går Jer på :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. juni 2006 - 13:39 #25
Utroligt nok blev jeg også vold chikaneret af brugeren der omtales. Flere gange måtte jeg høre ham whine over folk der beskyldte ham for at have flere kontoer herinde, hvilket han jo for nylig selv beviste med kontoen coladrengen og pullerien. Det er utroligt for nu er han i gang igen. Drgonzo har i dag modtaget en dårlig karma hvor der står eksakt det samme som han skrev med coladrengen. 5 minutter senere havde jeg også en dårlig karma. Utroligt at han gider blive ved. Den dårlige stemning der har været her i lang tid forsvandt pludseligt da han blev deaktiveret. Bare synd han ikke forstår en hentydning og holder sig væk :(
Avatar billede resten Nybegynder
06. juni 2006 - 14:21 #26
Jeg tror også han lige kigged forbi mig 12.21 :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
06. juni 2006 - 14:30 #27
Resten - du er jo en super god bruger, så jeg har lige opdateret den karma jeg i forvejen havde lagt til dig :)
Avatar billede jokkejensen Novice
06. juni 2006 - 23:53 #28
hehe jeg fik også den store tur..

Arbejdede fra en server jeg deler med en ven, var logget på hans konto, og besvarede et indlæg her på forumet.. havde glemt det var hans konto...

Det resulterede i at Huset skrev i samtlige tråde om hvor stor en fusker jeg var...

Og fik kastet en del dårlig karma afsted :)...

Men for satan da, så længe man ved det er ham, så siger det mig ikke noget...

Men sådan en her kan godt sætte mit pis i kog, syntes den er lidt uhensigtsmæssig:
http://www.eksperten.dk/spm/713410 :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
07. juni 2006 - 08:14 #29
Helt enig jokke ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. juni 2006 - 09:37 #30
ok jokke.. - Du blev kaldt fusker?????? Det kan man da vist kalde at accellerere et legeme af geologisk herkomst når man selv flatterer i et tranparent domicil af lav brudstyrke ;)
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juni 2006 - 21:47 #31
Dertil må jeg sku melde pas...

uddyb lige den drgonzo :) - den fangde jeg sku ik :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. juni 2006 - 21:48 #32
Hvis huset har kaldt dig fusker har han vist kastet med sten når han selv bor i et glashus ;)
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juni 2006 - 21:56 #33
hehe ja - men han havde nu ret hvis det nu var at jeg benyttede 2 konti's men det var nu en fejl, og jeg fik ikke den store chance for at forklare mig :)..

Heldigt at den coAdmin der bearbejde sagen kunne se den anden konto var meget inaktiv, og at der inden karma tildelinger var til nogen som helst fra den...

Så jeg slap :)

Men at man nu hører han selv har flere konti fatter jeg ikke efter som han tog det så tungt at jeg brugte 2 :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
08. juni 2006 - 08:18 #34
Hehe han mente jo klart at han var en konge/sheriff herinde så han gjore jo mere eller mindre hvad der passede ham.. Puha godt han er gone for good
Avatar billede norbert_ Nybegynder
08. juni 2006 - 10:07 #35
Så venner, skal vi ikke stoppe nu. Jeg synes ikke, det er fair at tale om folk, som ikke kan forsvare sig. Og så er det sgu ligemeget hvem det er. Men det er jo så bare min sølle mening :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2006 - 10:13 #36
Norbert er jo en gentelman.
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 11:08 #37
enig med james T
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. juni 2006 - 09:15 #38
Så er Huset, Coladrengen, Pullerien igen aktiv med flere konti og svine karma. Desværre tør han, som sædvanligt, ikke underskrive da han jo så bliver deaktiveret. Sørgeligt at manden ikke fatter hvor uønsket han er her på stedet og bare holder sig væk. Men for nogen er negativ opmærksomhed jo bedre end ingen opmærksomhed. Utroligt han skal have lov til at genere et helt forum med sin usmagelige opførsel
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 09:45 #39
dr gonzo, du var enig med mig om at vi skulle stoppe. i henhold til Kommentar: norbert_ 08/06-2006 10:07:42 og Kommentar: james_t_dk 08/06-2006 10:13:06

Så syntes du ikke at vi skal stoppe. Ignorer karma, til IDG har en bedre løsning.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 09:46 #40