Avatar billede gnuggi Nybegynder
31. maj 2006 - 17:26 Der er 2 kommentarer

Packard Bell?

Hej!
Overvejer at købe en Packard Bell Ixtreme gold. Kender ikke så meget til PB så hvis nogen af jer har nogle erfaringer ville jeg være glad for at høre dem!
Avatar billede jvnega Nybegynder
31. maj 2006 - 19:38 #1
Jeg vil kun råde dig til at kigge efter noget andet!

Mine erfaringer siger PB bruger de billigste af de billigste komponenter samt de ikke bruger nok tid på at teste kompatibilitet komponenterne imellem.
Jeg har oplevet meget få PB maskiner der kører nogenlunde optimalt..!
Avatar billede holmmorten Novice
31. maj 2006 - 23:14 #2
Jeg har haft en PB stationær og bærbar, og de er begge gået i stykker - uden at have det store og brede kendskab, vil jeg umiddelbart sige, at kvaliteten ikke er imponerende!! (ellers sagt med andre ord: jeg ville ikke selv købe det igen)