Avatar billede tille Nybegynder
31. maj 2006 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

forum, med mulighed for 'låste' underforums

Hej er der nogen der kender et asp baseret forum hvor der er mulighed for at begrænse adgangen til specifikke underfora.

Det jeg mener er at jeg feks har disse underfora:

generelt
hjemmesiden
bestyrelsen

Alle skal have adgang til de to øverste, mens kun bestyrelsen skal have adgang til den sidste.

jeg har forsøgt mig med Snitz forum, men det kan ikke rigtig det jeg vil.

nogen der kender een der kan ?

(kunne selvfølgelig lave to instanser af snitz, men det ved jeg ikke lige om vil fungere.)
Avatar billede cyberkox Nybegynder
31. maj 2006 - 14:01 #1
Du kan jo bare ændre lidt i opsætningen af Snitz forum. Nu kender jeg intet til forumet, men det burde være til.

Jeg formoder du har en brugerdatabasen, med en kolonne der fortæller om vedkommende er i bestyrelsen eller ej.

Så kan du på underforaet hvor bestyrelsen har hjemme lavet en forespørgsel i databasen, om vedkommende må se siden eller ej. Hvis ikke han må det, kan du jo viderestille den til en anden side

Kan du se idéen?
Avatar billede tille Nybegynder
11. juli 2006 - 18:51 #2
lukker
Avatar billede tille Nybegynder
11. juli 2006 - 18:51 #3
kunne for øvrigt godt se ideen men det var ikke lige det jeg ville ud i