Avatar billede karsberg Nybegynder
30. maj 2006 - 18:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skifte sprog i pda

hej jeg har et spm ang en compaq 3870

jeg har en der er på tysk er det muligt at ændre sproget til dansk??

eller skal man formatere og lægge en dansk version ind?

og hvordan formatere man den?

styresystemet hedder microsoft pocket pc

venlig hilsen tommy
Avatar billede badazz Novice
09. juni 2006 - 23:00 #1
Du kan ikke formatere en PocketPC styresystemet er flashet til ROM´en i den. Hvis du kan finde en engelsk software til den og flashe den med den. så bliver sproget mere forståeligt. alternativt. kan du købe et Dansk OS her http://www.pdaland.dk/?item=1528 men den er kun til PocketPC 2003 og så vidt jeg ved. er en 3870´er med PocketPC 2002
Avatar billede karsberg Nybegynder
10. juni 2006 - 23:05 #2
tak for hjælpen ;-)
Avatar billede badazz Novice
10. juni 2006 - 23:07 #3
Det var så lidt.