Avatar billede dennism Nybegynder
29. maj 2006 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webmail - hvilket?

Jeg har i langtid bruget Squirrel webmail og roundcube:
http://www.roundcube.net

Jeg synes bare, at squirrel er lidt for "kedeligt". RoundCube er derimod noget bedre. Problemet er bare, at der er så mange problemer med RoundCube. Bl.a. kan jeg ikke få det til at virke ordentligt med Æ, Ø og Å.

Jeg er enten på udgik efter en løsning til overstående eller også et andet system?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede kamiga Nybegynder
29. maj 2006 - 12:20 #1
Evt. Gmail?
Avatar billede dennism Nybegynder
29. maj 2006 - 12:30 #2
Gmail?

Jeg søger en client til min POP3/IMAP server.
Avatar billede kamiga Nybegynder
29. maj 2006 - 12:36 #3
Åh, Min fejl :-)
Avatar billede tjanum Nybegynder
29. maj 2006 - 22:32 #4
Jeg kender ikke lige nogle andre, der er gratis - det går jeg ud fra, det skal være. For mig at se, ser det ud til at roundcube endnu kun findes i tidlige beta-versioner, så du må nok væbne dig med tålmodighed, hvis du vil have en velfungerende version. Ellers kan jeg kun komme i tanke om, at du måske skal bruge en language pack, som du skal downloade seperat - har du gjort det?
Avatar billede dennism Nybegynder
31. maj 2006 - 11:53 #5
Jeg har en dansk sprogpakke til systemet :)
Avatar billede dennism Nybegynder
01. juni 2006 - 09:43 #6
.lukker