Avatar billede bravida Nybegynder
29. maj 2006 - 10:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdatering Sygate

Hvad kan skylles at jeg ikke kan indlæse denne fil under opdatering. Ligeledes kan jeg heller ikke arktivere en sikkerhed.
Får at forstå spørgsmålet bedre kan man se det hele på dette link.

http://home1.stofanet.dk/duo2/aa3/
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. maj 2006 - 16:02 #1
For mig, ser det nu ud til at være Symantec, og ikke Sygate, men lad det nu være ;)

Det ser ud til, at den beder dig om at være på en administratorkonto, for at kunne sætte de indstillinger. Er du det, så er programmet måske beskadiget, og skal geninstalleres.
Avatar billede bravida Nybegynder
29. maj 2006 - 16:45 #2
Ved ikke hvorfor jeg har skrevet Sygate.
Avatar billede bravida Nybegynder
29. maj 2006 - 17:26 #3
Kan jeg bare geninstallere den, eller skal den slettes først. Vedr. opdateringer frem til nu går vel tabt.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. maj 2006 - 20:04 #4
Så vidt jeg husker, kan Norton godt bare geninstalleres. Bare husk at opdatere den igen. Der ikke en gang sikkert det er nødvendigt.
Avatar billede bravida Nybegynder
09. juni 2006 - 20:09 #5
Smidt Norton ud og bruger nu Avast