Avatar billede quintrix Nybegynder
27. maj 2006 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny stationær computer inkl. fladskærm for 10.-11.000

Hey..
Jeg står og skal til at købe en ny computer. Og jeg er selvfølgelig i tvivl om en del ting. Jeg har ca. en 10-11.000 at købe for, og jeg vil gerne have en fladskærm med på enten 19" eller 17".. Jeg ønsker mange ram, minimum 2GB, og gerne en HD-kapacitet på 4-500 GB. Grafikkortet er jeg meget i tvivl omkring. Har på fornemmelsen mange af dem de sætte i i forrretninger som ****, **** o.l. ikke er særlig gode og måske endda små to år gamle. Men jeg spiller heller ikke voldsomt mange spil, men ville jo gerne kunne køre lidt alligevel. Jeg er ikke nogen haj til at samle computeren, så den må gerne være samlet!
Avatar billede htmlkongen Novice
30. maj 2006 - 20:07 #1
Først lige nogle sprøgsmål....

En stationær til 12 kilo???? :)

En 19 " fladskærm koster små 2000 inkl moms.
Så er der 10.000 tilbage til en comp.
Hvad vil du med 2GB ram? Er det et must? Kommer du til at bruge dem?
500 GB??? Det er altså også rimelig meget.

Du skriver at du ikke spiller voldsomt mange spil.

Måske hvis du skrev hvilke spil/hvilke programmer du skal køre at vi kan komme med et mere kvalificeret svar.

Idag synes jeg personligt man får en god stationær til 4-5000 inkl moms excl grafikkort. Så kan man altid putte grafikkort i efter behov....

12000,- er hvert fald magne spørgsmål. Svar lige på (alle!) ovenstående spørgsmål så er jeg klar på at hjælpe dig yderligere :)

/Htmlkongen
Avatar billede htmlkongen Novice
11. juni 2006 - 10:23 #2
Svar