Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2006 - 14:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sletning af konto

Hvad sker der med alle mine oprettede spørgsmål hvis jeg sletter min konto ???
Avatar billede kenp Novice
26. maj 2006 - 14:34 #1
De bliver der.. hvis du ikke har lukket dem så står de som du har efterladt dem.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2006 - 14:41 #2
Er der noget mulighed for at ændre i et spørgsmål, grundet jeg ønsker at fjerne mit oprigtige navn fra spørgsmålet.
Avatar billede kenp Novice
26. maj 2006 - 14:43 #3
Nej Heller ikke..

Du har mulighed for at anmelde spørgsmålet til coadmin og de vil så afgøre hvad de vil. (det er under funktioner i venstre side)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2006 - 14:44 #4
tak
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2006 - 14:44 #5
mhingeh: Hvis det du gerne vil have fjernet, er skrevet i et indlæg, så kan vi fjerne det specifikke indlæg. Hvis det er skrevet i selve spørgsmålet, så bliver vi nødt til at lukke hele spørgsmålet.

Men lav en anmeldelse hvor du angiver hvilket indlæg / spørgsmål du gerne vil have fjernet, så kigger vi på det :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede kenp Novice
26. maj 2006 - 14:56 #6
snowball ->i har fået den gode feature tilbage :)?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2006 - 15:04 #7
Jeg tror jeg har lavet en anmeldelse nu. OG TAK SNOWBALL
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2006 - 15:06 #8
kenp: Yeps, vi fik den endelig tilbage i onsdags :D
Avatar billede kenp Novice
26. maj 2006 - 15:09 #9
jubiiiiiii :) (btw. Wellcome Back)