Avatar billede allanthiim Nybegynder
25. maj 2006 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

åbn af pdf filer

når vi finder en pdf fil vil den ikke åbnes
der er bare en stak tal og bogstaver
samtidig skrives der at man kan vælge i en blok der hedder
filkonvetering.
der kan man vælge mellem
windows
ms-dos
eller anden kodning
lige meget hvad vi gør vil den ikke lave pdf filen så det er læsbart.
er der en der kan hjælpe os med problemet
på forhånd tak.
Avatar billede tafkab Nybegynder
25. maj 2006 - 17:31 #1
Du kan prøve med denne http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php - den er slet ikke så krævende som Adobes.

Hvis du ikke vil have den så prøv at afinstallere Adobe og geninstaller det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2006 - 19:47 #2
Prøv at bruge en bedre kategori :)

"- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"
Avatar billede allanthiim Nybegynder
25. maj 2006 - 20:45 #3
ville også have sat den i en speciel kattegori men kunne ikke finde en for pdf filer
har du et forslag ?
eller kan du evt flytte den.
25. maj 2006 - 21:48 #4
Hvilken version af AdobeReader bruger du/I ?

Nyeste ka' bla. sakses herfra:
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html
eller
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

(Afinstall den tidl. først!)
Avatar billede allanthiim Nybegynder
27. maj 2006 - 18:20 #5
point går til
tafkab. han var først ude med at man kunne geninstaller adope.
Avatar billede allanthiim Nybegynder
27. maj 2006 - 18:25 #6
hov nu fik jeg sku selv pointene
hvad gik galt .
er der en der ved hvordan man giver point.
Avatar billede tafkab Nybegynder
27. maj 2006 - 19:22 #7
Du opretter bare et nyt spørgsmål i kategorien som du kalder Point til tafkab og så lægger du et link til dette spørgsmål så man kan se hvor det kommer fra :-)