Avatar billede mikkel. Nybegynder
23. maj 2006 - 17:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skift mellem settings

Jeg har mig en bærbar, som jeg bruger delvist som "stationær" via en portbar så den er koblet til LAN, ekstern skærm og andet og delvist bruger som bærbar. Når jeg unplugger den fra portbaren og bruger den som bærbar er wireless LAN stadig OFF og Numlock er omvendt af hvad det skal være.. det skal jeg ændre hver gang. Når så jeg plugger dem til portbaren igen og bruger den som stationær kører skærmen stadig i 60 Hertz i stedet for 75, Wireless er nu ON (da jeg selvfølgelig sætter det på som bærbar) og Numlock er nu også omvendt af hvad det skal være.

Det er selvfølgelig småting at ændre, men jeg skifter dagligt mellem bærbar og stationær, så det ville være fedt hvis jeg kunne sætte den i forskellige "modes" eller lave en form for config så man let kunne skifte mellem indstillingerne.... Ved ikke lige om jeg får forklaret mit problem helt så godt, men hvis nogen kunne hjælpe mig ville jeg blive super glad.

PS det virker ikke helt at oprette forskellige brugerprofiler i windows.
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2006 - 16:13 #1
det vildeste, men 100% fedt til slags må være dualboot. altså 2 installationer af windows på samme maskine. du vælger så under boot hvilken du vil bruge.
alt er som du vil have det, men der er jo en del ekstra etablerinsrb..

sig til hvis du skl vide mere
Avatar billede mikkel. Nybegynder
03. juni 2006 - 14:36 #2
Det virker ikke som nogen form for let løsning. Jeg gætter på det ikke kan lade sig gøre, så glem spørgsmålet :-)