Avatar billede jazz78 Nybegynder
23. maj 2006 - 10:02 Der er 1 løsning

.NET til Windows Mobile 5.0

Jeg skal udvikle en applikation til en HP iPAQ Pocket PC Rx1950, der kører Microsoft Windows Mobile 5.0 Premium Edition.

Jeg har kun Visual Studio .NET 2003 og Pocket 2003 SDK'et til rådighed. Er det muligt at benytte det til at udvikle applikationen og vil den så være fuldt kompatibel?

Eller skal der benyttes Visual Studio 2005?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
27. maj 2006 - 21:27 #1
Ja, den er bagudkompatibel - men eftersom pda'en har .net 2.0 frameworket installeret, kan det godt være at du lige skal checke din app igennem for obsolete functions osv :) Du kan jo bruge C# express 2005 til at starte med ihvertfald :)